مینی مالهای روزانه خودم!

یادداشت های شخصی خودم از وقایع اتفاقیه

مینی مالهای روزانه خودم!

یادداشت های شخصی خودم از وقایع اتفاقیه

بعضی چیزا رو باید نوشت
نه برای نظر و از این حرفا
برای این که خفه نشی...
مزخرفات این وبلاگ هم
از همون دسته هستن

مینی مالهای روزانه خودم!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ آبان ۹۳ , ۰۶:۵۲
    سلام
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

م.م.21

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ


فیلمی دیدم با عنوان  the great gatsby

دیکاپریو بازی میکرد. 2013 بود.


داستانش بسیار جالب و تاثیرگدار هست .

با شخصیت اصلی فیلم احساس نزدیکی میکنم.البته با این تفاوت که اون خرپوله!!!

یاد اون سریال "وضعیت سفید" افتادم . اون پسره اصلا خود خود من بودم انگار. لامصب این داستانا رو از روی زندگی من ساختن انگار.


پ.ن 1 :  یک بار تو هم ای عشق من از عقل میندیش

پ.ن2 : جناب آقای نیمه محترمی که میای تو وبلاگ سر میزنی و میگی اینا پیه مینویسی،بله با شمام. اگه ناراحتی نخون. من برای خودم مینویسم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
mohammad reza

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">